poniedziałek, 4 marca 2013

orlik!

Nie było mnie tu trochę, miałam dodać notkę w sobotę, ale zapomniałam aparatu u cioci i tak jestem tu dziś.

Dzisiaj poniedziałek, można w sumie powiedzieć, że jest już za nami, z czego bardzo się cieszę, bo nie lubię. Weekend spędziłam świetnie można wręcz powiedzieć. Piękna pogoda dzięki czemu czas spędziłam jeszcze lepiej! W sobotę byłam na orliku z Matim, Natalią, Sosną, Aleksem, Czerepem, Rastą, Grubym - przez chwilę z Sochą, Rysiem i Dudkiem. 















potem rynek, balkonik no i dom, bo zimno ;-)! W niedzielę siedziałam w domu z Matim i oglądaliśmy  American Pie 7, tak oglądaliśmy, że nie oglądalismy, no ale niech będzie. Jutro wtorek, dużo lekcji, basen, zajęcia<3 Jutro również przychodzi jakieś małżeństwo oglądać dom, błagam kupcie go! Jutro wieczorem napiszę notkę w której odpowiem na Wasze pytania i pytania od bougiedor, bo zostałam nominowana do liebster award. Idę się kąpać, zrobię zadanie z polskiego, ba! nawet dwa - charakterystyke i recenzję. Zadanie z matmy. Nie wiem jak się za top zabrać, trzymajcei kciuki! ;)) A jak u Was? Jaką macie pogodę? Weekend mieliście rówież udany jak ja? Pozdrawiam! :)

1 komentarz:

  1. Miałaś fajny weekend. Ja ogólnie spędziłam domu w sobotę odwiedził mnie przyjaciel a w niedziele siostra :) Ja mam dzisiaj 5 lekcji :) Ale taki ze mnie leń że na żadną nie mam zadania ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń