środa, 27 lutego 2013

;---)))))

zadanie prawie zrobione, ubrania naszykowane, spakowana, wszystko ogarniete! 

Nie było mnie tu kilka dni, bo nic ciekawszego się nie wydarzyło, a nie chcę Was męczyć monotonnymi notkami. Jutro czwartek, najgorsze lekcje, najdłużej, bo do 15, ostatnie wf.. ale mimo wszystko lubię czwartki, oznaczają one, że nadchodzi weekend, a nie oszukujmy się, chyba każdy z nas co tydzień wyczekuje weekendu! W sumie nie mam pomysłu co pisać.. Mam pomysł na następną notkę, możecie zadawać mi pytania pod tą notką, a w kolejnej na wszystkie odpowiem ;))) macie kilka moich zdjęć, hihi.





 
A Wy jakie dni lubicie najbardziej? Czekam na Wasze pytania, do napisania! ;)) 

7 komentarzy:

  1. Na najbardziej lubię wtorek :)
    Hm pytania :)
    1. Co sądzisz o współczesnych młodych?
    2. Co najchętniej robisz w domu?
    3. Co Cię najbardziej obrzydza?
    4. Wolisz czytać czy oglądać?
    5. Jaki talent posiadasz? I jaki chciałabyś posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia,podoba mi się tu więc zaobserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Award :) Będzie mi miło jeśli odpowiesz na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. od czego nazwa bloga?
    ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej, możemy obserwować.. ja już i liczę na to samo !

    OdpowiedzUsuń