poniedziałek, 6 maja 2013

Cześć! :)))

Dzisiaj 6, pierwszy dzień szkoły po caaaałym tygodniu leniuchowania. Oczywiście trudno było mi  wstać o 6:50 z myślą, że idę do szkoły, bo szczerze mówiąc nie spałam za długo w wolnym czasie. No ale co do majówki, to była świetna! Pierwszy dzień - bardzo deszczowy, ale mimo to świetny!



My modeleczki, a co! <3<3<3




Drugi dzień majówki równie bardzo, bardzo, bardzo miło spędzony! Trzeci dzień spędziłam nie tyle co na festynie, bo bardziej u Mtaiego♥, na festynie byłam tylko zaśpiewać i na hamera. Ogółem majówkę oceniam na 5! a co. Ogółem ostatnio pomogłam zrobić wygląd bloga Madzi (klik♥), calkiem nieźle mi to wszło, dałam inne tło w sumie, ale takie jej sie bardziej podobało :) a jak Wy spędziliście majówkę? mam nadzieję, że nie brakowało Wam rozrywek! :) do napisania!

2 komentarze:

  1. festynowe fotki? pomyśl że teraz do wakacji zleci jeszcze szybciej:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja całą majówkę spędziłam w domu i nie było jakoś ciekawie. ;D

    OdpowiedzUsuń