środa, 17 kwietnia 2013

na szybko, taaa

już środa! jeszcze kilka dni i prawie dwa tygodnie wolnego, i like! ♥

U mnie piękna pogoda - słońce świeci słońce, czasem nawet za bardzo, dzieki czemu nic mi się nie chce. Wolałabym całe dnie spędzać w domu, oglądając filmy i śpiąc, taki ze mnie leniuch, a co! Ale słyszałam gdzieś, że to bardzo częste przy takiej zmianie temeratury, że organizm moze przyzwyczajać się do niej nawet do 3 tygodni! Jutro mam sprawdzian z fizyki. Juro musze oddać zadanie z wosu. Jutro musze oddać zadanie z angielskiego. Nie wyrabiam. Nie chce mi się wyrabiać, no ale co zrobię jak nic nie zrobię. Muszę się wziąć za tą naukę, przecież nie bez powodu mam tą karę na komputer. W sumie notka na szybko, nawet bardzo na szybko, ale na razie nic nie poradzę ;) do napisania ;)


takie z Olą :* w ogóle, mam do Was pytanie! kupić sobie czrne creepersy? :)

2 komentarze:

  1. mój chyba tez się przyzwyczaja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał fajny blog, zapraszam do mnie , dopiero co znów zaczełam prowadzić mojego bloga, była bym wdzięczna jak byś dodała mnie do obserwowanych i dała troche kom. odwdzięczę się na pewno :****
    http://oldzia-oldzia-oldzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń